Nieuw voor 2024-2025
- Geen wijzigingen
Het eerste contact
- Wil je meer info over een presentatie of wil je een presentatie boeken, vul dan alvast het contactformulier in. Je krijgt asap antwoord. Je wint behoorlijk wat tijd door dit zo volledig als mogelijk in te vullen : het beperkt het over-en-weer communiceren nadien.
- Wil je verduidelijken wat jullie zoeken of zit je met een vraag, mail dan aanvullend op ‘info @ internetvaardig.be’ of bel me op het nummer 0 472 20 84 86. Combineer dit met het contactformulier. Tijdens een presentatie neem ik geen telefoonoproepen aan.
Een programma kiezen
Voor elke doelgroep zijn er diverse programma’s, die elk meerdere onderwerpen bevatten. Je kunt hieruit vrij kiezen, bv. :
- Je kiest een programma, eventueel een combinatie van meerdere programma’s.
- En/of je kiest meerdere onderwerpen uit het aanbod.
- Of je vertelt me gewoon wat je in gedachten hebt voor je publiek en ik stel een programma samen dat hieraan het best tegemoet komt.
Tip 1 : Vind je in het aanbod niet wat je zoekt ? In mijn presentatiekoffer zit veel meer : vraag ernaar.
Tip 2 : In de periode tussen boeking en presentatie heb je alle tijd om af te spreken wat ik breng. Heb je speciale wensen, vermeld die dan bij voorkeur reeds bij je aanvraag.
Tip 3 : Elk programma en onderwerp heeft een getal én een titel (bv. 830 Mediawijsheid). Je voorkomt misverstanden door beide te gebruiken.
Duurt een programma langer dan de beschikbare tijd ? Dan kun je kiezen :
1/ Je boekt het ganse programma en je voorziet de nodige tijd.
2/ Je kiest uit het programma enkele onderwerpen die samen (ongeveer) passen binnen de beschikbare tijd.
3/ Je laat mij knippen in het programma zodat de beschikbare tijd niet overschreden wordt.
De groepsgrootte bepalen
De presentaties zijn geschikt voor zowel kleine als (zeer) grote groepen. Veel hangt af van :
- de mogelijkheden & ervaring van de doelgroep : een presentatie in bv. het vertrouwde klaslokaal wordt door leerlingen anders beleefd dan in bv. een auditorium waar ze nog nooit geweest zijn.
- het budget : zie kostprijs :
- de totaalprijs is lager voor een kleine groep dan voor een grote groep.
- de prijs per deelnemer is lager bij een grote groep dan bij een kleine groep.
- of de deelnemers voor de interactie al dan niet hun smartphone gebruiken : zie interactie.
- de beschikbare ruimte : zie praktische organisatie.
- de beschikbare technische voorzieningen : zie praktische organisatie.
Een presentatie boeken
Een boeking is definitief als er een overeenkomst is over :
- De datum
- Het aantal presentaties
- De tijdsduur van de presentaties
- Het verwacht totaal aantal deelnemers
- De kostprijs
Alle andere aspecten kunnen later nog afgesproken worden (zie hierna).
De laatste afspraken
Doorgaans mail ik ongeveer een maand vòòr de presentatie voor de laatste afspraken, o.m. :
- Het programma
- De interactieve tool
- Het effectieve aantal deelnemers (indien ondertussen gekend)
Een boeking wijzigen of annuleren
Een boeking wijzigen, kan mits onderlinge overeenkomst. Soms zijn daar kosten aan verbonden.
Een presentatie annuleren kan altijd. Daar zijn evenwel kosten aan verbonden.
Meer info op : kosten bij het wijzigen of annuleren van een overeenkomst
De factuur
De factuur krijg je doorgaans kort vòòr de (eerste) presentatie. Indien het effectieve aantal deelnemers niet vooraf gekend is, volgt de factuur uiteraard pas nà de (laatste) presentatie.
Het betalingsbeleid
Positief betalingsbeleid
Ik ga uit van het volgende :
Het leven is voor een kleine zelfstandige even duur als voor elke loontrekkende. Ik apprecieer het als scholen/organisaties tijdig betalen en keer graag naar hen terug.
Het positief betalingsbeleid is hier de uitdrukking van :
- De vervaldatum factuur is standaard 21 dagen na de (laatste) presentatie.
- Als de betaling ontvangen wordt vòòr de vervaldatum, krijg je bij de volgende boeking €35 extra korting.
- De klant krijgt de kans om binnen de maand te betalen, zonder meer. De ontvangstdatum telt.
Negatief betalingsbeleid
Ik ga uit van het volgende :
Het is normaal dat personeel op het einde van de maand zijn/haar loon krijgt voor de voorbije maand. Ik apprecieer het niet als scholen/organisaties er langer dan een maand over doen om hun factuur – en dus mijn loon – te betalen.
Het negatief betalingsbeleid is hier de uitdrukking van :
- Als een klant er langer dan een maand over gedaan heeft om zijn factuur te betalen, is een nieuwe boeking niet evident.
- Als een klant zijn factuur nog niet betaald heeft 21 dagen na de vervaldatum van de factuur, wordt die automatisch verhoogd met 10%.
Algemene verkoopsvoorwaarden
Download :